Újabb rejtély a malac körül.
Tegnap este hazaértem, beálltam a garázsba a Turázs mellé.
Lefekvés előtt kivittem az üres sörösüveget a rekeszbe: hát tömény macskaszarszag fogadott.
Ez olyan átható és jellegzetes, hogy nem téveszthető össze semmivel.
Minden ajtó zárva, az ablakokon szúnyogháló.
Macska sehol.
A szag viszont tömény.

Pizsamában már nem volt kedvem foglalkozni a projecttel, ezért reggel az első utam a garázsba vitt.
Hiába nyitva a két ablak, a szag nem változott.
Körüljártam mindent, forrás sehol.

Kitolattam a malaccal és lezártam az ajtót.
A szag bentről kábé 10 perc alatt elillant.
Belenéztem a motorházba: ott is érződött.
Az utastérben szerencsére nem.

Néztem a gumikat, hátha az egyik felkapott valami cirmoskábelt: semmi.
Most kinn áll a malac a felhajtón és tömény macskaszag lengi körül.
Kedden megyünk szerelőhöz.
Most vigyem előtte mosóba, hogy végigspricceljék az alvázat?

Alighanem az lesz!

Más.

Épp ma két hete volt a halálfélelmes leállás a 11-es úton, amit néhány nappal később egy elgázolt motoros halála követett egészen pontosan ott.
Tegnap egy szerencsétlen sorstársam állt ugyanott vészvillogóval és ő is a korlát túloldaláról telefonálva szervezte a mentést.
Úgylátszik vannak elátkozott helyek.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr32972955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fekete Sámuel 2011.06.11. 08:38:36

Túlspirázod. Hagyd úgy, pár napon belül eltűnik.

És ha biztos vagy benne, hogy szar és nem pisa, akkor valszeg valahol tényleg elrejtett kábel van. Nemsokára kijön belőle a szufla.

Másik lehetőség, hogy nem szar az, hanem egy ivaros kandúr hugyozta le. Ők így jelölik ki a területüket, illetve így jelzik a csajoknak, hogy erre keressék őket kúrás céljából.

Ha kandúrhugyod van, az lassabban fog eltűnni.

A cicák nagyon okos és kedves állatok, kár, hogy csak ilyen formában van kapcsolatod velük.

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2011.06.11. 10:39:45

@Pszientológus: biztos vagyok benne, mert - ősrégi macskatulajként is - elég jól meg tudom különböztetni a szagokat. Tegnap voltam alvázmosáson, ami végleg megoldotta a problémát, ami azért volt probléma, mert a birtokon belül minden gáz, aminek nem tudod a forrását.
Gondolj bele, egy csepp víz a padlón nem számít, ha tudod, hogy került oda, ha viszont nem, akkor azonnal nekiállsz kideríteni, hátha a mennyezetből csöpög...

Fekete Sámuel 2011.07.10. 02:49:25

@malacorr: Csekkold meg, hogy a kocsid-e a forrás vagy nem. Ha a kocsid, akkor arra tippelnék, hogy parkolás alatt a motorházba bújt cica szart oda valahol.

Ha nem a kocsid, akkor a szar ott van a garázsban valahol elrejtve. Gondolom, rengeteg lim-lom is van ott egyúttal.

Szerintem könnyebben találod meg és zárod le a macskák bejöveteli útvonalát, minthogy az egész garázst kipakold. És 2-3 nap után a macskaszar tényleg szagtalanná válik, gond csak akkor van, ha folyamatosan ismétlődik.

Ritka intelligens blogger vagy, ez a hangvételedből is látszik. Ez ritkaság errefelé.
süti beállítások módosítása