malacorr 2011.06.02. 12:57

Éltek 18 évet...

Nem egy szomorú nekrológ következik, mert nem emberekről van szó.

Tegnap megint birtokba vettem a malacot.
75.000 Ft volt a cech, amiben benne volt egy esedékes olajcsere is (280.000 km-nél járunk),
meg ki kellett cserélni az AC pumpát, ahogy gondoltam, de a gyújtástrafót is.
Mindkettő még ez eredeti volt, az utóbbi Telefunken.

Telefunken.
Micsoda jól csengő név volt ez valamikor.

A hetvenes években német barátoktól ajándékba kaptam egy használt Telefunken rádiómagnót, és írhatnám hogy ma is megvan és jó, de ez nem igaz.
Sajnos áthangoltattam a hazai URH sávra és soha többet nem működött rendesen, de addig tökéletes volt, amíg hozzá nem nyúltak.

Szóval megintcsak elmondhatom, hogy 1993-ban a VW még használható alkatrészeket gyártó beszállítókkal dolgozott.
Kíváncsi vagyok, hogy a ma kendácsolt cuccok kibírnak-e 18 évet.
Vagy akár csak a felét!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr202951298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2011.06.03. 18:52:07

Morzsoljunk el együtt egy-egy könnycseppet a 90-es évek eleji VW-ért.

gelsystem 2011.07.05. 16:07:05

benzínszűrőt cseréltetek???????????????
ha nem, akkor AZONNAL!!!
--mailt írhacc, nekem 1.8 cl 93-as, 214e-el---
süti beállítások módosítása