Pihenni fog a malac.
Ma átvettem az új jogosítványomat.
Az ocsmányiroda asztalán láttam rendszámokat, mondták, azt is ott lehet megrendelni.
A malacom októberben lesz 18 és szép.
A rendszám meg kopott.
Egyszerűen randa.
Már régen tervezem a kicserélését, de húztam-halasztottam, mint szamár a fingást.

Le kellett perkálnom 12.500 Ft-ot, ezért két hét alatt elkészülnek az új rendszámok.
Ha már ilyen szarokat gyártottak, hogy lekopnak.
Addig le kellett adnom a régieket.
És kaptam egy igazolást, hogy majd azt mutassam meg a rendőrnek, mert meg fog állítani.
Mert rendszám nélkül veszek részt a forgalomban.

Nóóóórmális?????

Magyarul: két hétig járhatok LEGÁLISAN rendszám nélkül, ami szerintem veszélyes könnyelműség, felelőtlenség, lazaság, marhaság.

Ha már egyszer azonnal be kell venniük és nem várhat ez addig, amíg kiadják az újat, akkor nem volna szabad megengedni a rendszám nélküli közlekedést!
Egy olyan országban, ahol a polgárok nagyobb része trükközik, ahol tud és ahelyett hogy csendben szégyellné magát, még büszke is rá.

Én így ki nem megyek az utcára!
(Ezek közé)
Otthagyom valahol a malacot és mindjárt nekiesnek szétszerelni, vagy elvinni, mint közterületen hagyott rendszám nélküli roncsot.
Én tudom, hogy nem roncs, de mire megmagyarázom!

A múlt héten egy ismerősöm autójára tettek kerékbilincset, mert szerintük nem volt érvényes parkolójegye. Pedig volt. A kijövő leszerelőknek az illető hiába mutatta, csak úgy szerelték le, hogy lepengette a súlyos pénzt.

Rendszám nélkül meg elméletben lehet bátran.

Ez egy ilyen ország.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr812891998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2011.05.10. 07:14:24

Na, ez az a dolog (megint), amiben egyetértünk.. Csak pont azért nem akarom lecserélni a rendszámot, hogy lássák, ez új korától magyar és annak ellenére milyen szép.. B betűkezdésű rendszám, az meg elég ergya eresztés volt, szóval hámlik-foszlik-mindentcsinál..

sdavid88 2011.05.10. 13:42:53

ÜdVW! Az én rendszámom is nagyon ocsmány. Elrontja az összképet. 12500 ft összvisz a két rendszám cseréje? És maradt a régi sorszám, vagy új uniósat adnak?

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2011.05.11. 15:12:39

@biker_kolee: a régi rendszámod - értsd a betűk és a számok - megmarad, csak a tábla lesz új. Az ergyaságot meg csak nem akarod reklámozni? ;-)

@sdavid88: annyi a változás, hogy nem a nemzetiszínes H betű lesz a rendszámban, hanem az Unió jele. Nagyon lelkiismeretes felvilágosítást kaptam az ocsmányirodában és bármit kértem volna, az áron nem sokat változtat.
Csak egy tábla néhány száz forinttal lett volna olcsóbb, ha meg teljesen új rendszámot kérek, akkor talán egy ezressel drágább.
12e a két tábla és valami 580 Ft a két matrica a hátsó táblára, tudod, a környezetvédelmi, meg a műszaki.

sdavid88 2011.05.11. 15:55:13

@malacorr: Köszi a felvilágosítást. Szerintem én is bejátszok akkor egy cserét.

biker_kolee 2011.05.11. 22:11:20

@malacorr: Tényleg csak 12500, és ugyanazt a rendszámot kapod meg, uniósban?! Nekem valami 30e-t emlegettek.. De ha ez csak annyi, akkor hűűűűűű, megyek két hét múlva, és csináltatom meg... :D

És hát a rendszámot reklámozni, pláne ezt a csúnyát, ehh.. :)))
süti beállítások módosítása