Szerencse hogy normális szomszédaim vannak és nem csinálnak ügyet abból, hogy minden nap másik autóval jövök haza.

Ma pl. a ház előtt egy RAV4-es áll, a felhajtón a malacorrú, a garázst meg festik.

Tegnapelőtt ki akartam állni a garázsból a malaccal.
Nem indult.
Most az akku nem adott elég feszültséget.
Rákapcsoltam a töltőre.
20 perc után teljes töltöttséget jelzett, így elkövetettem azt a hibát, hogy abbahagytam, a töltést, merthogy az autó is pöccre indult.
Délután megint semmi.
Nem lehetett se betoltni, se behúzni, ezért a szomszéd elvontatott az autóvillamosságihoz, itt van 5 percre gyalog.
Otthagytam neki a bezárt műhely előtt és tegnap, amikor vittem a Touareget a szervizbe, beadtam a kulcsot.

A Touaregben van 1950 km és a következő bajaim vannak vele:

  1. brutálisan sokat fogyaszt, városban 14, autópályán 12 liter, pedig továbbra is öregurasan vezetek és még mindig a folyamatos mozgásban látom az alacsony fogyasztás titkát.
  2. a váltókar mozgatására a kaszni néha rántással reagál. Főleg, amikor üresbe teszem. Nem volna szabad
  3. Tetű a váltó, későn kapcsol fel. Hallom a motor hangján az erőlködést. látom a fordszámmérőn a pörgést, amikor tartósan 55-tel megyek és nem akar négyesből ötösbe kapcsolni
  4. a kéziváltó felülbírál, kapcsolnék eggyel feljebb, de ő nem engedi. Hát a jó édesanyját!
  5. a rablásgátló működik kódkártyával és kódpaddal. Kódpaddal még mindig rosszul. A szervizes javasolta, hogy használjam a kártyát, akkor rendben lesz, Használom, de ha 160-ért beépítenek egy extrát, az működjön rendesen egyhónapos korában is!
  6. újabb elektronikai malőr: elméletben a motor leállításakor meg kellene jegyeznie a beállításokat a következő indításkor úgy kezdeni. A klíma sokszor nem ezt csinálja.
  7. néha úgy érzem, amikor piros lámpához közeledünk, hogy az üzemi fék és a motor harcol egymással, az autó meg enyhén ráncigál, mikor melyik kerekedik felül. Szerintem az automatánál amikor már a motor nem fékez, akkor a a kuplungnak ki kellene emelni és nem hagyni, hogy a motor rádolgozzon a fékezett kerékre.

Ezúttal választhattam, hogy egy Toyo RAV4, vagy egy hibrid Camry legyen a csereverda.
Jobban érdekelt volna a hibrid, de az asszony bele van zeretve a RAV4-be, hát ezt hoztam el. Ugyanaz az érzésem van benne, mint anno az Avensisben: az alapfunkciókat kivéve olyan komolytalannak, játéknak tűnik benne minden. Nem kéne ilyen autó!

Hazafelé benéztem a villamosságiba: azt mondja a Nándi, hogy semmi baja a malacnak, vegyek bele egy másik akkut. Mindegy hogy milyet, legyen a legolcsóbb, mert mindegyikben ugyanaz van, csak a névért kell fizetni.
17600 FT-ért vettem egy szlovént noname darabot as négyéves Perion helyére.
Azért a Perion előtti Bosch nyolc évnél is tovább muzsikált, azonos belzet ide vagy oda...
A malac pedig tökéletes.
Elvittem kisuvickoltatni a CORA parkolójába.
Csinálok majd fotókat is azok örömére, akik kérték.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr462371082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása