Telefon a cégtől: elektronikai hibákat találtak, ezek felderítése folyamatban, jövő héten hétfőn vagy kedden kész a verda.
Nomeg az is fontos, hogy ez a típusra egyáltalán nem jellemző.
Megnyugtat.
A Touareg jó, csak én fogtam ki egy rosszabbul sikerült darabot.

toureg_3.JPG

93-ban egy 200-as Mercedessel sem úgy alakultak az első hónapok, ahogy elképzeltem. Többször voltam garanciális javításon apró, bosszantó hibákkal, ráadásul Bécsben, mert a Wiesenthal azt mondta, hogy ha beviszem a ketyerót a Kárpát utcába, akkor ugrik az extra garancia, amit ők adtak. A jobb első ajtót pl. nem is tudták rendesen beállítani, meguntam és tudomásul vettem, hogy az ilyen, egy kicsit erősebben kell becsapni, mint a többit. Kicserélték többek között az AC pumpát, az akkut és a világításkapcsolót, aztán elfelejthettem a szervizt, többet nem volt semmi bajom az autóval.

98-ban egy Toyota Avensist kellett garanciális javításra hordanom, annak pl. kétszer cserélték ki a komplett kormányművét, másodszor megsúgták, hogy Angliában rájöttek a konstrukciós hiba lényegére és ez már jó lesz.  Egy év és 23e km után elköszöntem a Toyótól, így nem tudok a további sorsáról.

Azóta malacozom és elégedett vagyok.
A Touareg kapcsán meg bizakodó.
 


(és mindennél jobban várom a jövő hét végét, amikor visszakapom a kedvenc öreg csotrogányomat. Elviszem egy autómasszázsra, hogy ragyogjon kívül-belül, az biztos)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr932321840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2010.09.25. 21:14:59

Képeket majd kaphatnánk? Legalább is én kíváncsi lennék, milyen lesz a malac. :-)

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2010.09.30. 00:35:26

@sdavid88: természetesen!
Én is kíváncsi vagyok, sőt, alig várom.
süti beállítások módosítása