malacorr 2010.06.11. 15:20

A Malac marad!

Tegnap leelőlegeztem egy autót.
Arról nemigen fogok blogolni.

A malac viszont marad.
Közben a km számláló 270.000-re ugrott.
A fogyasztásom 8 liter körül van, elsősorban inkább alatta.
Ezernyolcas benzines motor dohog benne, öregurasan vezetek.

Elnézve a képeket, a rajtam totálkárosra törött Toyotát és a sérüléseimet, azt kell mondjam: ez az autó qrvakemény! Nem látszik rajta torziós törés, pedig akárhogy is nézem, én álltam és közel egy tonna csattant belém úgy, hogy az előző két autó is deformálódott.

Én meg vígan járok az enyémmel - és bár nem szeretem a szakadt verdákat, most nem zavar, hogy lóg a hátsólökhárítóm.

Egy malac így is malac.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr642074398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2010.06.11. 22:27:42

Ez nem tűnik vészes sérülésnek. Csak egy jótanács: új utángyártott lökhárítót nem szabad venni, nem fog rá szépen passzolni. Bátyám hármat is már rendelt belőle (különböző gyártótól) és mindegyik egy rakás sz@r volt. Mintha nem is malacra tervezték volna, egyszerűen nem lehetett felrakni. Bontott gyári jó állapotút szabad csak venni. Nagyjából egy áron van az új és a használt gyári. Nem is értem miért?! :-)

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2010.06.14. 09:33:58

@sdavid88: a felmérő csóka megnyugtatott, hogy ha komolyabb törés lenne alul, az látszana felülről, mert pl a csomagtartót rátolta volna a hátsó ajtókra.
Nagyon kemény ez a verda!
Kösz a jótanácsot.
süti beállítások módosítása