Egy noname biztosító intézi az ügyemet, egy banké.
Sosem hallottam róluk, de szerencsére nincsenek is biztosítási ügyeim.
Évente befizetem a kötelezőt, oszt jónapot!

31 éve nem okoztam balesetet és 31 éve most szenvedtem el a hatodikat.
Az első egy majdnem frontális ütközés volt, háríthatatlan, akkor tudtam meg, nincs nincs 100%-os biztonság, addig hittem benne.
A többi mind olyan, hogy hátulról nekem jöttek, kétszer álltam az úton, most meg parkoltam az út szélén.

Bár az online kárbejelentőn megírtam, hogy Pest megyében kértem a kárfelvételt, szerdán hívott a biztosító megbízottja, hogy jönne az állandó lakcímemre. Elcsodálkozott hogy nem budapesti került, majd ígérte, jön a komáromi kolléga pénteken, csüt hív.
Nem hívott, csak ma, de jött is és le is rendezte a felvételt.
Rá kellett szólnom, hogy a jogsimat ne fotózza le, mert először a hozzájárulásomat kell kérnie, másodszor meg nem járulok hozzá.
Minél kevesebb helyen tartják nyilván az adataimat és a fényképemet, annál nyugodtabb vagyok.
Amúg rendes csóka volt, megnézte hogy mi minden van az autóban, ABS, légkondi, ablakemelő, meg hogy szépen karbantartott és minden működik, ez az értékét emeli.

Kitöltöttem egy kétoldalas ívet, most mehetek ajánlatot kérni.

 

 

Közben néztem autókat és eljutottam egy vételi szándékhoz.
Talán még ma kinyilvánítom, de ez egy másik történet.
A malac használható így is, akkor javíttatom, ha kész a garázs és elhoztam az új autót.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr652063156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2010.06.08. 23:30:55

Remélem megmarad! Tetszik ez a blog. :)

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2010.06.11. 15:13:39

@sdavid88: megmarad. Az autó is, a szerelem is, a blog is. Neked pedig köszönöm a kitartó érdeklődést és a jó hozzászólásokat!
süti beállítások módosítása