malacorr 2010.03.17. 14:27

Egér a malacban

Nemrég írtam, hogy a biztonsági öv nem amortizálódik le egyik napról a másikra.
Tévedtem.
Leamortizálódik, ha egér költözik a visszahúzó szerkezetbe.
Tegnap kicserélődött a beteg öv.
A szerelő azt mondta, egy rakás egérkakát távolított el, továbbá egy kábelt újra kellett szigetelni, mert annak a megrágásával jutott be az egér az utastérbe, ahol jólérezte magát egy darabig.
Tegnap már elbeszélgettem a macskáinkkal.

Nemsoká megint lesz dolgom a szerelővel, mert két helyen is szivárog az olaj.
267.000 kilométernél járunk most, 16 és fél évesek vagyunk.
Szeretjük egymást, a malac és én.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr891847039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2010.03.21. 21:22:46

Ha nincs otthon a macska cincognak az egerek. :) Az én malacomat pedig egy patkány csócsálta meg, és bele is döglött a motortérbe. Nem volt egy szép látvány. Van is róla képem, ha gondolod... LOL :D
süti beállítások módosítása