malacorrú 2009.11.23. 19:29

Cserbenhagyott!

Egy hónap hiányzott a tíz évhez!
99 karácsonyán lett a Malac a család tagja és eddig SOHA nem volt vele semmi baj.

Ma volt.
Elindultam itthonról, ahogy szoktam, időre mentem és egy kicsit késve.
2-3 kilométert mehettem, amikor felfigyeltem arra, hogy az autó finoman rázkódik.
Épp arra gondoltam, hogy vajon defektem van-e, amikor a motor is leállt, nagyjából úgy, amikor a benzin fogy ki belőle.
Vészvillogó bekapcs, önindító.
Igenám, de olyan hangot adott a szerencsétlen, hogy hagytam is abba azonnal.
Telefon a szerelőnek, ő ajánlott egy autómentőt, az félóra múlva ott volt és 10e kemény magyar forintokért el is szállított Vörösvárra.

Egyelőre úgy néz ki, az AC pumpa halt be.
Majd holnap kiderül.

Ami még érdekes: azt mondta az autómentős, hogy mostanában szinte kizárólag néhány hónapos német autókat szállít, ő még ennyi hulladékot nem látott, Suzukival és valódi japán járgányokkal csak akkor van dolga, ha nagyon összetörnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr111547035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása