Először az üzlettársam jegyezte meg amikor autót cserélt, hogy ciki alattam ez a vén járgány.
Másodszor egy üzleti szolgáltató szólta le, amikor hosszú kapcsolat után személyes talákozó mellett döntöttünk.
Jeleztem, hogy egy malacorrúval érkezem, mire ő: aha, szóval egy szar Passatod van.
Nem szóltam semmit és már meg sem lepett, hogy a találkozón megjelent egy nálam húsz évvel fiatalabb, bőrszerkós, nagyarcú vidéki surmó, akinek az volt hozzám az első kérdése, miután leültünk a munkaebédhez, hogy "mesélj, miből élsz!"
Már nincs közöttünk kapcsolat mert később a szolgáltatása minőségében is meglátszott a személyisége.
Fogalma nem volt arról, mit jelent a szerződés, a korrektség, az adott szó, verte a mellét, hogy neki évi százmilliós a bevétele, más pedig nem nagyon érdekelte.

Aki most szólta le az autómat, attól kicsit rosszul esett, mert az illető véleménye és személye számít.
Megnézte az épülő garázsomat, majd az autómra mutatva közölte: ő ennek nem építene garázst.

Hiszen a garázst nem a malacnak építjük, hanem magunknak!
Mi nem fogunk ázni, amikor vásárlásból hazaérve a garázsban pakolunk ki, mi nem fogunk nyáron negyvenfokos, télen pedig hideg autóba ülni, mi nem fogjuk vakarni az ablakokra fagyott jeget, lesöpörni a havat, satöbbi, satöbbi.

Arról meg ne is beszéljünk, hogy a 16 éves malacomon eredeti a fényezés és szeretném ha az is maradna még egy darabig.
A garázst nem neki építjük, hanem magunknak és ő is élvezi majd egy kicsit.
Remélem, sokáig, egészen az oldtimer korig!
Remélem, én is megérem!

:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr881411511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsömi2 2009.09.28. 21:39:40

Én is találkoztam már ilyennel. Sőt a kollégáimmal is állandó vitában vagyok a malacom miatt. Szerintem csak egyszerúen irigyek amiatt hogy ők kidobnak egy rahedli pénzt a részletre vásárolt Renault-ért, ami a részlet végére már a negyedét sem éri az árának.

sdavid88 2009.09.30. 14:31:13

A malacomat még nem érte negatív kritika. Vagy nem tudok róla. Általában mindig dicsérik és hitetlenkednek, hogy milyen szép, de mégis majdnem 400000 km-t gurult már. Örülök neki, hogy ennyit mutat a km óra, mert így tanúsíthatom, hogy ez az autó még abból a korból származik amikor még tudtak AUTÓT gyártani. Igaz, hogy még fiatal (egyetemista) vagyok, de azt hiszem sose válnék meg tőle. Nagyon szeretem. Remélem megéli a malacom az 1millió km-t is. Ha rajtam múlik akkor biztos: én is szeretem ha mindig tiszta, ha valami elromlik minél előbb megcsináltatom.

malac1991 (törölt) 2009.12.28. 16:09:49

Én 1993 óta járok egy malaccal, nagyon megvagyok vele elégedve, jelenleg 255.000 kilómétert futott, egy 2.0 benzines motor van benne. Olyan állapotban van mintha most jött volna a gyárból, aki szeretné annak küldök képeket! Viszont nagyon sokan leszólják, köztük ismerösök, barátok, munkatársak! Azt mondják hogy ciki hogy ilyen autóval járok, a sok bunkó surmó BMW X5-el és Audi Q7-el járkál, én nem tartozok ebbe a kategóriába, szerencsére! Hozzáteszem hogy sok barom csak azért vesz új autót hogy villogjon vele és mindenki öket nézze a városban, pláne nálunk Sopronban ez már csak így van. Ha egy régi verdával jársz, rajtad nevet a város! Vehetnék egy új kocsit is, de minek? 5 milliót vagy többet dobjak ki az ablakon egy olyan kocsira ami nem felel meg az elvárt minöségnek? A lényeg az, hogy mi jól érezzük magunkat a malacunkban és nem érdekel hogy ki mit szól!
süti beállítások módosítása