Hülye neved van, fiam! - mondta egy középiskolai tanárunk, amikor megtudta, hogy az egyik osztálytársunkat Varga Hóseásnak hívják.

Persze a fiúnak nem ez volt a neve, de az igazit személyiségi jogok meg jóízlés miatt nem írhatom ide, viszont a Qashqai-ét igen.

Jó hülye név ez hogy kaskaj.

Vajon hány embert tart vissza a vásárlástól, hogy nem tudja vagy meri kimondani?
A japán autók neve régiónként amúgyis változik, Angliában pl. senki nem tudta, mivel járok, amikor a Toyota Avensist emlegettem, igaz náluk az Opelt is Vauxhallnek hívták.

Szóval a japók kitalálhattak volna Közép-Európára valami kimondhatóbb, jól csengő nevet, Szamuráj, vagy Kimonó vagy bármi más.

Tehát Kaskaj.
A Duna Autóváros Nissan lerakatában ismerkedtem vele, ott, ahol eddig még csupa barátságos értékesítővel volt dolgom - pedig jártam több egységükben is - és ott döntöttem el, hogy ez az autó messziről ugyan jól mutat, a paraméterei szimpatikusak, mégsem kell.

Ugyanis láttam közelről, mi több, beleültem.
Valószínűleg ami miatt olcsóbb lett az átlagnál, azt a belsejéből spórolták el.
Vacak, vagy inkább gagyi műanyagok, százas szögre hajazó, primitív megoldások és nagyon silány anyagok jellemzik.
A bemutató autó üléshuzata nem bírta a terhelést és már oszlásnak indult, százával álltak ki belőle a szálak - és hogy ez nem egyedi jelenség, arra mi sem jobb bizonyíték, minthogy meghagyták ezt a darabot bemutató autónak, hadd lássa mindenki, mire számíthat.

Én ebből kösz nem kérek, az én malacorrúm kárpitja 16 éves, most tisztíttattam és úgy néz ki mintha új lenne, nyoma sincs a hosszú strapának, meg annak, hogy garázs hiányában most pl. a napon állok.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr381262732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása