malacorrú 2009.04.27. 13:43

Valami baj van?

Meglepődtem.
Állt az egyik óbudai templom mellett egy bordó malacorrú.
Olyasmi, mint a fotón.
Látszott rajta, hogy a gazdája imádja.
Csillogott-villogott, alufelni volt rajta, mint néhány nap óra az enyémen is, sehol egy sérülés.

Épp azt néztem, hogy az első irányjelzők búrája nem egyforma narancssárga - csakúgy mint az enyémen, a francba, hogy nem együtt cseréltettem ki, amikor a Duna Pláza parkolóházában elvittem egy falra szerelt hamutartót - amikor kiöntött a templom, megjött a gazdi és gyanakodva méregetni kezdett hogy miért méregetem a malacorrúját.

Mondtam neki, hogy nekem is malacorrúm van és ez a darab bizony gyönyörű.
Ő még mindig nem hitte el, hogy tényleg gyönyörködöm az autójában.

- Folyik belőle valami? - kérdezte még mindig gyanakodva.
- Egy malacorrúból? - igyekeztem megnyugtatni.
Sikerült, mert elmesélte, hogy a turbódízel csöveivel van a legsűrűbben baj és előfordul, hogy csöpög, vagy folyik a gépből valami.
Szerencsére az enyém benzines és maximum a légkondi kondenzvize csorog ki alul, de az általában hamar el is párolog a hőségben.
Megvártam amíg elindul: gyönyörű hangja volt és nem maradt utána sem füst, sem szag.
De jó hogy mások is meg tudják becsülni a VW utolsó mohikánját!

De jó is lesz, amikor az autóm mellett ácsorogni látok valakit, akkor nem arra gondolok, hogy rendőr és megbüntet, parkolóőr és megbírságol, közterület-fütyülő és megbilincsel, rosszfiú és feltörni vagy ellopni akar, jehovista és térít, krishnás és tarhál, izomagyú és ráálltam a kedvenc macskakövére, buzi és azt várja hogy lehajoljak, hajlékony és kell neki egy huszas,

hanem egy másik, tisztességes ember és csupán azért nézi a verdát, mert szép!
 

Lesz ilyen valaha?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr721089234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása