Tegnap a tankolás közben (7,7 l/100km, pedig most alig voltam országúton!) nagy szeretettel néztem az autómat, közben jutott eszembe, hogy amikor megláttam az első malacorrút, nagyon kiakadtam, hogy hogy lehet ilyen bumfordi autót kitalálni!

Akkor még nem gondoltam, hogy ez az ijesztő darab lesz az az autó, amivel a legtovább járok - karácsonykor lesz 10 éve hogy megvan!

A franc essen ebbe a rendszerbe itt, hogy berakom a képeket, erre elszáll a szöveg kétharmada, meg széttolja az oldalt - ami elveszett, újraírom, a széttolás meg úgy marad, ahhoz kevés vagyok hogy rendberakjam.

Szóval egy kis Passat-történelmet találtam az a5.hu oldalon és kiegészítem néhány fotóval, íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr1001034783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása