Tegnap Vörösváron jártam és beugrottam Siklósiékhoz.
A jobb első helyzetjelzőm égett ki, amit négy éve még magam cseréltem ki és akkor büszke voltam rá, hiszen le kell hozzá bontani egy kicsit valami légterelőt, ami nem nagy kunszt, de utána össze is kell rakni.
Négy éve még láttam.
Ma már közelre nem látok, csak szemüveggel, az meg állandóan leesett az orromról, hiszen be kell hajolni a motorházba. Jól összekoszoltam magam és öt perc után elment a türelmem. Csinálja inkább szakember.
Neki persze 20 másodperc volt az egész és oda sem kellett néznie, közben beszélgettünk.
Arról, hogy az újabb Volkswageneknél nincs mese, a tüelmesebb gazdik is mehetnek szervibe, ha izzót kell cserélni, ezt direkt így csinálták meg, hadd keressenek a szervizek.
Persze keresnek anélkül is, az új autók rendszeresen meghibásodnak, ráadásul nem bíbelődnek alkatrészcserékkel, komplett paneleket cserélnek többszázezerért.

Hát ezért tartom meg a malacorrúmat, amíg lehet.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr631011579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása