malacorrú passat

Egy rekkenő nyári nap valami bazi nagy teherautó után araszoltam a Budakeszi úton fölfelé, ment a légkondi is természetesen, a kaptató tetején pedig kigyulladt a hűtőfolyadék ellenőrzését kérő lámpa. Kiálltam a forgalomból, telefon a szerelőnek, mi a teendő ilyenkor.
Pihentünk.
Aztán mentünk tovább.
Innentől kezdve viszont az említett lámpa tényező lett: teljesen váratlanul kigyulladt, aztán elaludt. Köze a hűtőfolyadék hőmérsékletéhez nem lehetett, hiszen jelzett hideg motor esetén is.
A szerelőm azt mondta: megnézett mindent, minden rendben van, vigyem el Nyíriékhez elektromos vizsgálatra, mert ott lehet a probléma. Nyíri az óbudai temető mellett van, ha nála hagyom az autót, másfél óra bumlizással érek haza, azt kösz nem.

Elmentem a Mozaik utcába és rávettem egy régi ismerőst, fogadja be vizsgálatra ezt a félveteránt. 
Nem volt könnyű, de megtette.
Hamar visszakaptam a gépet és nevetségesen keveset fizettem.
Nem volt ugyanis más baja, minthogy ki kellett fújni sűrített levegővel a légkondi elkoszolódott hűtőjét.
Azóta ezen a vonalon semmi baj.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr78979711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása