malacorrú 2009.02.26. 16:52

Ítélt a nép

nepitelet.hu

Ez is az indexen olvasható, és milyen jó kis összeállítás.
Élvezettel olvasgattam a fenti linken megjelent írásokat.
Meg írtam egyet én is, ezt:

a Mozaik utcában láttam meg és szerettem bele. 6 év mercizés és 1 év toyotázás után úgy éreztem: ebben vagyok otthon. Apámnak három bogara volt. Az utolsó bogara lett az én első autóm. Aztán volt egy Jettám is, én pedig a VW-t családtagnak éreztem.
A szerelőm szerint ez a VW sorozat utolsó olyan darabja, ami megfelel a német precizitásról és az elnyűhetetlen autóról szóló legendáknak. A most 15 éves járgány kétszer hagyott cserben, mindkétszer a légkondi szívta le az akkut, ráadásul hosszabb úton. Komolyabb probléma nem volt vele, a kipufogót kellett egyszer kicserélni és most megint cserére kezd érni.
120-200e km között az átlagfogyasztás 9 l körül volt, a 200ezres gyári előírásban szereplő beavatkozás (valami felfúrás) után az átlag 7,5-8 közé esik.
Egy kicsit többet foglalkozom vele, talán ennek köszönhető, hogy az eredeti fényezés van rajta és jól néz ki. Az első és a hátsó fekete műanyag lökhárító kezd fakulni egy kicsit, a króm feliratokat és emblémákat már akkor kicseréltem, amikor a fényüket vesztették. Fapados darab volt, tetettem bele ülésfűtést, elektromos ablakemelőt, központi zárat, ilyesmit.

itt érhető el eredetiben

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr69967970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása