Ma úgy döntöttem, indítok egy blogot a VW utolsó mohikánjáról.
Mert szeretem!
Szerintem nem vagyok egyedül és a többiek is idetalálnak majd valamikor.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr43939236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2009.04.27. 14:55:31

apááááám, még senki sem szólt hozzá?????

apamacko 2009.04.27. 16:14:55

Pont a szülnapomon indítottad a blogot :-)
Én is majdnem Malactulaj letten, de az utolsó pillanatban másként alakult. A történetet az autofilia.hu-n el tudod olvasni. További jó munkát a bloghoz és sok szerencsét a kocsihoz.(a másik utolsó mohikán VW a Golf II volt, azt cseréltem nemrég)

Üdv. apamacko

malacorrú · http://malacorru.blog.hu 2009.04.28. 12:14:05

@apamacko: Isten éltessen az összes szülnapodon, akkor mostantól együtt ünnepelünk: Te, a blog és én.
süti beállítások módosítása