Inkább lássuk a dolog jó oldalát: egy évig készült az autó és végül a régi szerelőm 2 nap alatt megcsinálta.
A Megoldódni látszó olajdilemma posztban 7 pontba szedtem, miért kellett a hosszadalmas felújítás után azonnal szerelőhöz mennem.

  1. nem az olajnyomással volt gond, hanem azzal, hogy a típushoz képest túl finom olaj került a malacorrúba, ami egyszerűen nem volt megfelelő. Ki kellett cserélni a jó öreg 15 W40-re és megjavul minden. Meg akkor kicserélték az olajgombákat is, legyen azok bármik.
  2. a fékrendszer nem megfelelően volt összerakva és légtelenítve, továbbá a régi  szerelőm szerint teljesen fölöslegesen cseréltek fékdobot meg tárcsát, ő nemrég cserélte és jó volt. Egyebekben nem volt probléma a fékolaj beöntőnyílásával.
  3. a jobb hátsó féklámpa azért nem működött, mert a vezeték a bal hátsó féklámpától jön, már ha rendesen csatlakoztatják, de ez az egyéves javítás során kimaradt.
  4. a jobb első helyzetjelző javítása csak egy apró mozdulat volt és a kontaktus hiba elhárítása
  5. az utastér szellőzéséhez nem nyúltak hozzá, azt kérték, vigyem oda vissza, ahol összerakták, ők ezért nem akarják lebontani a műszerfalat.

 

Vagy az autókám még mindig nem százas, de talán nyáron nem lesz azzal semmi bajom, ha az első szélvédőre nem tudok levegőt fújni.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr8610414724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása