2016.08.16. 10:51
Egy év után 2 nap alatt megjavították
Inkább lássuk a dolog jó oldalát: egy évig készült az autó és végül a régi szerelőm 2 nap alatt megcsinálta.
A Megoldódni látszó olajdilemma posztban 7 pontba szedtem, miért kellett a hosszadalmas felújítás után azonnal szerelőhöz mennem.
- nem az olajnyomással volt gond, hanem azzal, hogy a típushoz képest túl finom olaj került a malacorrúba, ami egyszerűen nem volt megfelelő. Ki kellett cserélni a jó öreg 15 W40-re és megjavul minden. Meg akkor kicserélték az olajgombákat is, legyen azok bármik.
- a fékrendszer nem megfelelően volt összerakva és légtelenítve, továbbá a régi szerelőm szerint teljesen fölöslegesen cseréltek fékdobot meg tárcsát, ő nemrég cserélte és jó volt. Egyebekben nem volt probléma a fékolaj beöntőnyílásával.
- a jobb hátsó féklámpa azért nem működött, mert a vezeték a bal hátsó féklámpától jön, már ha rendesen csatlakoztatják, de ez az egyéves javítás során kimaradt.
- a jobb első helyzetjelző javítása csak egy apró mozdulat volt és a kontaktus hiba elhárítása
- az utastér szellőzéséhez nem nyúltak hozzá, azt kérték, vigyem oda vissza, ahol összerakták, ők ezért nem akarják lebontani a műszerfalat.
Vagy az autókám még mindig nem százas, de talán nyáron nem lesz azzal semmi bajom, ha az első szélvédőre nem tudok levegőt fújni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek