A Készül az ABS című, ezév áprilisában írt posztban említett mérnök rábukkant a malacorrú blogra, regisztrált és hozzászólt. Kommentjét az engedélyével poszttá emelem, mert érdekes és mert többekhez jut így el. Mindkettőért ezúton is köszönet neki.
Íme:

illes-karoly.jpgTisztelt "Malactulaj"
Én javítottam meg az ABS-t a malacorrún, és a hátsó zárat a golf-on.
Informatikával és autódiagnosztikával is foglalkozom, függetlenként több autószerelőnél is dolgozom. Olvasva a leírtakat szeretném pár információval kiegészíteni a blogot.

Az Ön VW Passat autójának csak a motorvezérlője rendelkezik diagnosztikai csatlakozóval, az ABS rendszere az úgynevezett kivillogtatós, azaz a hibákat az ABS lámpa villogásából lehet megállapítani. Erre nem lehet semmilyen diagnosztikai eszközzel csatlakozni. Kijavítottam az ABS visszajelzőt, szétszedtem és rendbe tettem a kábelezést a biztosítéktábla mögött. Többek között kijavítottam a központizár hibás csatlakozásait. A teljes ABS rendszert (ABS blokk, szelepek, érzékelők...)leteszteltem, rendben működött, a vezérlőegység volt hibás ami a hátsó üléssor alatt található.
Az autóból a fékolaj folyt, mert az elöregedett olajbetöltő sapka szorul és nem volt megfelelően ráhúzva. Ebből következett, hogy a fékolaj szint csökkenést jelezte a fékvisszajelző és ABS lámpa felvillanása.

A Golf hátsó ajtózárát megpróbáltam megjavítani, de nem tudtam, ezért volt szükség a cserére (némi átalakítással), és valóban körülményes, időigényes a kiszerelése.
Tisztelettel
a "mérnök"

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr278793314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása