Nem szeretem a bosszantó, apró hibákat.
Az olyanokat sem, hogy a ventilátor 1-es és 2-es fokozata nem működik.
Irány Vörösvár, legalább a gumicsere során elmaradt futóművezés is meglesz a szilentek cseréjével és a még garanciális indexkapcsolót is kicseréltetem, mert veszélyes, hogy öt alkalomból négyszer visszadobja, amikor lefelé lenyomom. Ha már ott vagyok, nézzük meg, miért van csúnya hangja a féknek (ez egyszer már volt, ugye)

Másnap kapok egy telefont Vörösvárról, hogy az olajcsere is aktuális lenne.
Hadd szóljon!

Harmadnap mehetek érte.
Nem a ventilátor kapcsolója volt rossz, hanem a fűtőventilátor halt be, mert a kosztól már nem tudott pörögni szegény. Kaptam egy újat, a leamortizálódott szabályozóval együtt.
Megkísérleték NoP javaslatára felvenni a kapcsolatot az ABS-sel (új akkum van), így sem sikerült.
Elöl két új szilent, két fékbetét, hátul két fékdob, pollenszűrő ebben az autóban nincs, hiába kértem cserélni, de sűrített levegővel kifújták a szűrőt, abban is volt még világháborús szemét is. Olajcsere, szűrők, 120e Ft hopp, de ez még mindig kutyafüle ahhoz képest, amit egy márkaszerviz kért volna.

Azóta eltelt három nap, az indexkapcsoló tökéletes, valamivel csendesebben és finomabban indulunk, pöccre, persze, ahogy szoktunk, az úttartás egy kicsit romlott, a ventilátor már aznap estére elhallgatott. Jó hideg esték voltak, a menetszéllel sikerült behozni valami meleget. Talán a biztosíték, majd megnézem.

336.800 km

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr647384948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása