malacmentes.jpg

Hogy mi történt?
Holnap fogom megtudni.
Amit én tapasztaltam: először olyan zörgés alulról, mintha felkaptam volna egy faágat, aztán a baloldali hűtőventilátor szépen leégett.
A szerelőm azt javasolta, menjek hozzá éjszaka, akkor a menetszél miatt nem lesz szükség a hűtőventilátorra, vagy autómentő. Gondolkodás nélkül ezt választottam, 15e Ft-ért vitték a malacot Vörösvárra.
310.739 kilométernél járunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr105463143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2013.08.30. 19:06:10

Szomorú így látni :( Kíváncsi leszek a fejleményekre.

sdavid88 2013.08.30. 19:10:31

Az enyémben meg ha minden igaz idén meglesz a félmillió kilométer. Pezsgőt már megvettem a jeles alkalomra. :D

malacpassat · http://malacorru.blog.hu 2013.09.03. 09:56:22

@sdavid88: tudod hogy miután felhajtottam az autómentő platójára (semmi csörlőzés!!!) és fotóztam, nem az volt az első gondolatom, hogy de szomorú, hanem hogy basszus, de jól néz ki ez az autó! :-) Azóta beletettem több mint 1000 kilométert, nincs neki semmi baja!

A félmillát meg kellene ünnepelnünk, nem?

sdavid88 2013.09.03. 19:55:33

Mindenképpen megünnepeljük! Te hogy gondoltad?

malacpassat · http://malacorru.blog.hu 2013.10.29. 22:55:38

@sdavid88: jó kérdés, ünnepelni az autók nélkül álszentség lenne, viszont akkor hogy pezsgőzünk?
Erre az alkalomra is nekem is lenne jó kis minőségi nedűm :-)
süti beállítások módosítása