Megörökítettem a pillanatot, ahogy a kilométeróra vált.
Az csak később jutott eszembe, hogy mindez méterre pontosan ott történt, ahol húsz éve VW Jettával volt egy kis problémám*.

Köszönöm a kitüntető figyelmet a blog hűséges olvasóinak

és a gratulációt sdavid88-nak.

******************************************************************************************************************************

1992
Egy hatéves VW Jettával jártam, amit használtam vettem, pontosabban cseréltem a Nagykőrösi úti autópiacon. Az eladó korrekt, százhalombatta figura volt (a felesége megsiratta az autót) aki elmondta, hogy egyszer beborultak vele az árokba és nem volt maradéktalanul megelégedve a helyreállítással. Emlékeim szerint egy gondom volt a verdával: beázott a csomagtartója és nem jöttünk rá, hol, pedig egyszer apám villanylámpával befeküdt a csomagtartóba, én meg slaggal locsoltam az autót minden irányból, mégsem csöpögött sehol.

Családostul jártunk meg egy bő 300 kilométeres utat: meglátogattuk Mónikáékat Vágkirályfán (Králová nad Váhom). Hazafelé befordultunk egy mellékutcába, aholis egy éles kattanást követően a motor felbőgött és megszűnt a kapcsolata a kerékkel. Kiszakadt valami gömbcsukló, vagy mifene.
Kicserélték és még fél évig jártam a Jettával, utána upgrade-eltem egy nullkilométeres 200-as Mercedesre.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr354762702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2012.09.14. 07:11:32

Tádáááááááám!

Gratula, és még minimum ennyit neki! :)

A 300.000 nagy pillanat volt nálam is. :)

sdavid88 2012.09.23. 09:49:18

Gratulálok még egyszer! :) Csatlakozom az előttem szólóhoz: még minimum ennyit!
süti beállítások módosítása