Kis híján elkövettem.
Az Árpád fejedelem útján haladtam észak felé és balra nagy ívben kanyarodtam a Tímár utcába.
Itt az úttal párhuzamosan a járdára felfestett kerékpárút van.
Észak felőle, tehát nekem szemből jött egy kerékpáros lány.
Lassan haladt, látta hogy kanyarodom, megállt, letette a lábát és intett, hogy menjek.
Ha megálltam volna neki, akkor az autóm feneke bennmarad a kereszteződésben és akadályozom a külső sávban a megengedettnél jóval gyorsabban haladó, szembejövő autót.

A lány tehát megállt, egyértelműen elengedett, én a fékről átléptem a gázra, ebben a pillanatban hallottam egy iszonyú ordítást, hogy heló! - és a lány mögött egy kerékpáros fiú jött iszonyatos sebességgel.
Megállt és anyázott, pedig mehetett volna vígan tovább.
Én továbbmentem, de nem voltam víg.

Nem szeretem az ilyen helyzeteket.
Az utca közlekedésre való, nem kakaskodásra.
Továbbá nem vagyok meggyőződve arról, hogy a kerékpáros szabályosan közlekedett.
A kerékpárosokra nem vonatkozik valami sebességkorlátozás?
Tekerhetnek ész nélkül?

Én nem kerülhetek ki egy olyan autót, amelyik lemondott az elsőbbségéről és elengedett valakit.
Egy kerékpáros megteheti?

Lassan 33 éve lesz, hogy vezetek.
Még soha nem volt saját hibás balesetem.
Nem is akarom, hogy legyen.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr154365983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2012.04.07. 22:19:44

Talán 30 km/h a korlátozás, de nem vagyok benne biztos.
süti beállítások módosítása