1993 október 29.

A malacorrú Passatom első forgalomba helyezésének napja.

2011 október 29.

A malac nagykorú lett!
A kép akkor készült, amikor az ocsmányirodában megkaptam az új forgalmit, benne a friss kétéves vizsgával. Az okmány ára 6000 Ft, a matricáé 585 Ft. Végül a XI., kerületben csináltattam meg, mert megint ez volt Budapesten a legnormálisabb iroda. A többiben előre be kell jelentkezni személyesen, vagy egy olyan telefonon, amit soha nem vesznek föl. Nem próbáltam végig mind a 23 kerületet, de amerre jártam a városban, ott irodaközelben megkíséreltem.

A kilométeróra 285.092-nél jár.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr463337388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2011.11.02. 13:06:32

Gratulálok! Meg se látszik rajta az elmúlt 18 év.
süti beállítások módosítása