Meg a gazdié is.
Az ünnepek előtti napokban két nagyon kellemes megjegyzést kaptam.
Az egyik a kertész srác volt, aki berakta a fenyőfát a malacba.
A kárpiton akadt fenn és megkérdezte, hogy ezt áthúzták?
Nem, az eredeti.
Gyönyörű. És kívülről is. És biztos elmúlt már tízéves és mégis.
Szerzett néhány kellemes percet.

 

Másnap a mosóban.
Megfigyeltem a két fiú metakommunikációját.
Ha van jatt, akkor az egyik bólint, és a mosópálya előtti munkálatokat sokkal alaposabban csinálják. Két vízsugár is zörgött az autón, tehát nem nekem szánták, emrt elméletben nem hallhattam, mégis hallottam, ahogy mondja az egyik: ezt a verdát mindig megcsodálom, hogy milyen fasza állapotban van.
 

Hát igen.
Van gazdája.
És szereti.

 

Jártunk szerelőnél is, de már csak az ünnepek után.
Indításkor az első hang egy sípolás volt és ugyanez jött a leállás után is.
Vízpumpa.
Sípolt már kiszerelve, kézben is.
Meg eresztett is egy kicsit.
Csöpögött, nem túl nagy meggyőződéssel, de lehetett érezni a fagyálló illatát az utastérben.
45e.

Jártam a kedvenc gumisomnál, télire cserélni a Turázs kerekeit, ezalkalomól megnéztem, milyen alufelnijei vannak.
Nem fogom mindig átszereltetni, legyen meg a két garnitúra külön felnivel, hiszek azoknak, akik szerint a gumit és a felnit is rongálja az állandó szerelgetés.
A Mozaiknál fogtam akciós felnit és nyári gumit, ráadásul a széphölgy tanácsára ki is cseréltettem: a régi, lakkozott alufelni lesz a nyári, az új matt pedig a téli. Utóbbinak nem árt majd a só és a latyak.
Az előző gumisról pedig annyit, hogy hiányzott valami 500 Ft-os gyűrű, amivel fel szokás rakni a kereket. Ez már csak hab a tortén, ugyanis elkezdtek lepotyogni az ólomsúlyok, amit a másodszori látohatásom alkalmával pakoltak fel a felnire.
Oda se többet.
Pomáz, Dobogókői út.
Vagy Beniczky?
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr962583037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása