Nem mondom, hogy nem bosszankodtam, amikor olvastam az újságban, hogy szigorítják az öreg autók műszaki vizsgáját és már nem dönthet a hatóság, hogy egy vagy kjét évre hosszabbít, hanem 10 év fölött csak egy évre bizonyíthatja az alkalmasságát.

Nekem októberben aktuális a műszaki is és a zöldkártya is.
Azzal adtam oda a Malacot Siklósiéknak, hogy nincs semmi baja, a fogyasztás 7,2 (benzin!!!), olykor a kormány teljes kitekerése után visszafelé hallok egy koppanást, olyat, mintha a felnit ütötte volna meg valami. Kérek persze egy teljes diagnosztikát és csinálják meg amit kell.

Visszakaptam a verdát két év friss műszakival és a zöldkártyával.
Azt mondták, nem kellett vele csinálni semmit.
Legközelebb amikor megyünk, akkor lesz nagykorú.

Közben Pistuka barátom lemondott egy megbeszélt találkát, mert a hároméves Opel Zafirájára fizette rá épp a gatyáját is és még csak mozogni sem tudott vele, mert napokra beragadt a szervizbe.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr721458330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása