Ma harminc éve kaptam jogosítványt.
Az elmúlt 30 évben nem volt egyetlenegy sajáthibás balesetem sem.
Összeszámoltam, hogy nagyjából 450.000 kilométert tettem meg, ha nem felejtettem ki semmit.

Egy 1988-as majdnem frontális ütközésig azt hittem, hogy én mindent el tudok hárítani.
Azóta tudom, hogy nem.
Azt látom, hogy egyre többen kapnak jogosítványt úgy, hogy nincsenek tisztában sem a saját képességeikkel, sem a járműével, nem tudják hogy mire valók a közlekedési szabályok - és csak nyomják a gázt, kis szerencsével megtesznek 100.000 kilométert egyetlen vészfékezés nélkül.

 

És ne adja Isten, hogy egyszer megtudják: rövid volt a fékút...

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr401303147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsömi2 2009.09.02. 00:07:52

Szia!
Látom 15 éves a malacorrúd :-)
Ha-ha az is valami? Az enyém 20.
Ha gondolod szívesen megmutatom.
Nekem is hasonló gondjaim vannak a lökhárítókkal. Sajnos fakulnak.
És keresni is kellene valami jó szerelőt, mert mostanában induláskor egy kis füst hagyja el a kipufogót :-(
Valamit kellene kezdeni vele.
Én sem szeretném eladni, mivel családtag és nem is a legfiatalabb.

malacorrú · http://malacorru.blog.hu 2009.09.27. 21:18:27

@Zsömi2: gratula hozzá és kérek képet, megnézném! A szerelőmet pedig szívesen ajánlom.

Zsömi2 2009.09.28. 21:32:01

@malacorrú: ajaj.. hogy kell képet feltenni? Itt most elakadtam.

malacorrú · http://malacorru.blog.hu 2009.11.15. 22:15:33

@Zsömi2: a www.kepfeltoltes.hu -ra könnyen felteheted, utána már csak be kell linkelni ide.

sdavid88 2009.12.09. 10:10:10

@Zsömi2: A külső műanyagokra van egy nagyon jó szer, a neve Maxolen. Egyszer lekened vele, és egy-két évig nem lesz ilyen probléma. Csak nem tudom honnan lehet szerezni, mert én csak ajándékba kaptam. De szerintem egy autókozmetikásnál biztos van. Utána kell járni.

malacorrú · http://malacorru.blog.hu 2009.12.18. 13:27:07

@Zsömi2: megengeded, hogy átmásoljam és csináljak belőle egy posztot?
Más.
Három link van de ezen csak két kép.
A második és a harmadik ugyanaz.

Zsömi2 2009.12.21. 00:01:40

Köszönom a Maxolent.
Ki fogom próbálni.
A képfeltöltésnél hoztam a formámat :-(
Később pótolom.
Természetesen nyugodtan használd a képeket, nem gond.
süti beállítások módosítása