Alaposan megszívtam a Bojtár utcai New Duett Kft-vel.
Tavaly ősszel letört az antennám és a szerelőm ajánlotta ezt a céget, hogy itt biztos kapok, mert még a Mozaik utcában sem volt malacorrúhoz való.
Nekik tényleg volt és flottul beszerelték, de ha már ott voltam, lecseréltem a VW márkájú rádiómagnómat egy Pioneer CD-s rádióra. Kifizettem a készülékért 25.000 Ft-ot, antennával, szerelésse, satöbbivel közel egy ötvenest.

Nem nagyon bosszankodtam, amikor egy héttel később az Auchanban ugyanezt a darabot megláttam 16.900 Ft-ért és még akkor sem, amikor kiderült, hogy ez egy olcsó tömegcucc és sehol nem drágább egy huszasnál.

A harmadik cédét már hibaüzenettel kiköpte.
Ezzel sem volt bajom, úgyis főleg rádiózom, a garancialevél szerint a szerviz Törökbálinton van, ami nekem a világ vége.
Hanem egyszer végigmentem a Bojtár utcán és eszembe jutott: beugrottam és megkérdeztem, hogy tényleg nincs más megoldás?
Dehogynem, mondta a recepciós hölgy, vigyem oda hozzájuk, átveszik és meg is javítják.
Ez volt szerdán.

A következő kedden megjelentem a garancialevéllel, amire a hölgy a vállát vonogatta, majd előkerítette a szerviz vezetőjét, aki sajnálkozva közölte, hogy épp tegnap volt az utolsó nap, mától ők már nem  Pioneer szakszerviz, menjek Törökbálintra.
Tudták ezt amikor érdeklődtem, de nem gondolták, hogy ilyen soká fogok menni, azért nem szóltak.

Telefon Törökbálintra, annál is inkább, mivel a BaSYS Kft honlapja szerint a New Duett a mai napig hivatalos szerviz. Itt az illetékes elmondta: a New Duettnek kutya kötelessége átvenni és nekik továbbítani a készüléket. Menjek vissza hozzájuk és hívjam onnan őt, ha mégsem tennék.

Én már a szocializmusban sem szerettem a küldözgetést, azt meg különösen nem, hogy két cég rajtam, a fizető vevőjükön keresztül üzenget egymásnak. Még mielőtt totál hülyét csináltam volna magamból, felhívtam a New Duettnek azt a munkatársát, akit anno a szerelőm ajánlott.
Nem kellett volna.
A hosszú beszélgetés ezzel végződött:

- Jó, rendben, akkor önnek kivételesen megteszem, hogy átvesszük a készüléket.

Nem, nekem ne tegyen szívességet senki.
Ha egyszer valahol otthagytam a minimálbér felét, 25% felárral rámsóztak egy gagyit, akkor ne kivételesen tegyék meg azt ami egyébként a dolguk.
Különösen azok után, hogy egyszer már fölöslegesen odabolondítottak és leráztak, továbbá - ez már csak most derült ki - a beszereléskor lenyúlták azt a villát, amivel ki lehet húzni a helyéről a rádiót.

Ennyit a New Duett Kft-ről.
A rádiót postán elküldtem Törökbálintra és nem túl lelkesen várni kezdtem vissza.
Hátha nem lopják el a postán.
De ebben az országban az sem meglepő.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr901237865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása