Azt hiszem, a teszkós olcsóság miatt bűnhődöm.
Vettem egy nagyon akciós pótféklámpát, olyan hátsó szélvédőre ragaszthatót, mert a szintén nem túl négycsillagos, kalaptartóra csavarozott, de évekig jól működő pótféklámpám kezdett tönkremenni.
Először négy ledje nem világított, aztán kezdett lebólintani, vagy épp felfelé nézni, az út egyenetlenségeitől függően és ezen a csavar meghúzása sem segített.

A teszkós pótféklámpát az autóvillamossági szervizben felrakták a másik helyére.
Kábé egy hét múlva leesett.
Nem baj, mondták, biztos sokat állt a raktárban és elfáradt a ragasztója és egy kétoldalas ragszalaggal újból felrakták. Ekkor már nem fogadtak el érte semmit.

Kábé egy hónap múlva valami kitágulhatott rajta, mert a lámpa szépen lebólintott és úgymaradt.
Visszamentem az autóvillamosságihoz, ahol már nevetve fogadtak.
Leszedték a rakoncátlankodó kiegészítőt és felragasztották újból, ezúttal összenyomva, hogy ne tudjon lebólintani.
Alig mentem néhány kilométert, az egyik ragasztás lejött.
Visszanyomtam.
Hazaérve látom, hogy megint elengedett ugyanaz.
Visszanyomtam.
Reggel elengedett mindkettő és a lámpa leesett a kalaptartóra.
Szerencsére az autóvillamossági mellett megyek el, akárhova indulok, hát beálltam.
Hahotáztak és azt modták: bocs, de inkább irány az autóüveges, van belől egy jó Aquincumnál a Szentendrei úton.
Az már nem volt meg, de tőle néhány száz méterre volt egy másik.
Egy romos gazdasági épületekkel övezett hatalmas szemétdombon üzemel több vállalkozás, parkettás, autóhifi, csupa elegáns üzem.
Az egyik likban - erdetileg talán garázs - volt az autóüveges.
Mondta hogy kétezer forint lesz és ezért a pénzért kétoldalas szalaggal felragasztotta a pótféklámpát - ferdén. Tett még hozzá egy ígéretet, hogy ha ez is leesik, akkor felragasztja úgy, hogy soha többet nem jön le, azzal a szmötyivel, amivel a belső visszapillantó tükröt eszkábálják a szélvédőre.

Fennakadhattam volna kétezer forinton, de neki nagyobb szüksége volt rá mint nekem, meg ki tudja, hátha, ilyen kalandom még úgysem volt.

Mire hazaértem, a ferde féklámpa lebólintott.
Dehogy ragasztatom vissza ezt a szart végleges megoldással!
Inkább elmegyek és veszek egy rendes féklámpát.
Csak még azt nem tudom, hogy hol, mert tele a város kínai gagyival meg teszkó gazdaságossal.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr821186254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása