A malacorrú blog régebbi olvasói ismerik a kalandomat a Porsche Pesttel, aminek az lett a vége, hogy az egészségemet kímélendő elkótyavetyéltem a prémium kategóriás autójukat, amit egy álló éven keresztül képtelenek voltak megjavítani, azaz nem tudták befejezni a gyártását.
A Touareg sztori összefoglalója itt olvasható, szerintem tanulságos.

porschehungaria-velemeny.jpgAkkor megfogadtam, hogy SOHA TÖBBET Porsche Pest, soha többet Porsche Hungária!
Egyszer egy nagyon jó Skoda SuperB ajánlatot látva kísértésbe estem, ám amikor megtudtam, hogy a Skodát is a Porsche Hungária importálja, már nem is tetszett annyira, sőt, kifejezetten rossznak találtam.

Most egy beteg indítókulcs kapcsán kicsit mégis fölvettem velük a kapcsolatot.
A Golfom előző tulajdonosa 2010 októberében 64.000 kilométernél készíttetett a Porsche Budánál egy pótkulcsot. 19.725 kemény magyar forintért meg is csinálták neki, ő pedig eltette oda, ahol a tartalék kulcsok várták a vészhelyzetet.
A vészhelyzet pedig eljött, kellett a kulcs.
Az autó azonnal elindult vele, ám néhány másodperc múlva leállt. Aztán megint. Aztán megint.
Sárga angyal jő és megállapítja, hogy az autónak semmi baja, ám az indítókulcs nem jó.
A probléma megoldódott, az eredeti kulcsok előkerültek, a rossz másolat pedig hamar elfelejtődött.
Tavaly megkaptam az autóval együtt ezt a másolatot és a kilós paksamétából egyszer csak előkerült a számlája.
Mailben megírtam a Porsche Budának, mi történt.
Kedves ügyfélszolgálatos hölgy azonnal jelzi, a kulcs nyilván elfelejtette a kódolást - és felajánlott néhány időpontot a korrigálására. Óvatosságból rákérdeztem a várható költségre.

Nos itt kaptam a pitykegombomhoz: a várható költség 13-16.000 Ft.
Azt meg sem kérdezték, hogy mikor csinálták mindezt, kapásból benyögtek egy közel akkora árat, amennyiért  a használhatatlan munkát kókányolták, ugyanis ez a majd' húszezer forintos kulcs a büdös életben nem volt használható, arra pedig az átadáskor a kedves megrendelő becses figyelmét elmulasztották felhívni, hogy a kulcs nem akkor jó, ha beindul vele a motor, hanem akkor jó, ha még egy perc múlva is folyamatosan megy.
Márpedig nem ment, talán az első perctől fogva nem.
Porsche Budáék pedig nem kérdeztek semmit, azonnal az újabb lehúzáson járt az eszük.

Nekem meg két dolgon.

  1. ha netán kifizetném a kulcs újrakódolásáért ezt a pénzt, mi a garancia arra, hogy nem felejti el a kódot 3-12-24 hónap múlva? Vagy akkor majd újra fáradhatok a kasszához?
  2. jó hogy ez így történt, legalább nem kell azon töprengenem, hogy miért is kerülöm el a Porsche Hungária bizniszt. Inkább nagyobb ívben, mint kicsiben!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr3412807422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása