malacpassat 2017.09.04. 23:24

350.000 km

vw-passat-b3-malac.jpgMa hoztam el a malacorrúmat Vörösvárról (cserébe ottmaradt a Golf), az öreg Passaton csak olajcserére volt szükség, a rozsdásodásnak indult bölcsőt leszámítva nincs semmi baja. A problémás alkatrészről készült fotót feltettem az előző, Bölcsődal című  poszthoz.
Amit kértem megnézni: a hűtőventilátor, ami 4 éve egy letört alkatrész miatt kigyulladt és azóta mintha kisebb lelkesedéssel üzemelne. Egyrészt a nagy melegben klímával kissé magas hőfokon üzemel a motor, másrészt ilyenkor nem tapasztalom, amit korábban igen: intenzívebb gázadásnál az autó teljesítménye visszafogottabb, ugyanakkor mintha a motorral együtt a hűtőventilátor is felpörögne, jó hangosan, harmadrészt amikor leállok, akkor nem hallom, hogy a hűtőmotor megy tovább és nem érzem a karosszéria alól áramló forró levegőt. Siklósiék szerint minden rendben van vele, a nagyobb hőmérsékleten üzemelés adódhat a hőmérő elöregedéséből is.
Nem tetszettek viszont a megemelt autón látható gumik, a koruk miatt már amúgyis ez volt az utolsó szezonjuk, de most látszott rajtuk a kopás. Fékezéskor még nem éreztem, de induláskor igen, meg-megcsúszott némelyik első kerék. Csere lesz!

Beálltam a solymári mosóba, alaposan átporszívóztam a járgányt, a csomagtartóban volt egy kis cement, a nagyja kijött, az apraját meg majd valahogy letörölgetem, amikor kiszedem a csomagtér puhára amortizálódott alját és rászabok egy vékony furnért, ami majd megtartja a cuccokat és nem löttyednek rá a pótkerékre.

Tagja vagyok a facebook Volkswagenesek csoportjának, ahol van alkalmam látni, mennyi gond van az újabb autókkal, nagyjából hasonlók, mint annakidején a Touaregemmel, én ezekből kösz nem kérek, malacozunk, amíg lehet.

Este hazafelé épp a budaörsi üzletközpontok között jártam, amikor a számláló 350.000-re ugrott. Néztem itt a blogban: majdnem napra pontosan 5 éve értem el az háromszázezret.
Öt év alatt 50.000 km az nem sok.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr4712807380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása