Frissen levizsgázva visszakaptam a Golfot, be is álltam vele a garázsba, pihenjen.
Maradok a malacorrúval.
A múlt héten (május 30) egy trópusi napon elszállt a klíma. Bekapcsolt és működött gyönyörűen, csak épp a kinti hőséget fújta ránk.
Szombaton akartam csinálni vele valamit, a Hofmann szerviz szombaton zárva, a mögötte lévő Gumax a kiírása szerint nyitva, de a telefont nem vették föl, a mail visszapattant, így a hétvégére maradt a hőség.
Ma nem halogattam tovább, irány a Hofmann.
14.500 Ft-ért feltöltötték, műszerrel megnézték, a befúvón 1 percen belül 10 fok alatti levegő jött az utastérbe.

Ha már gumis, rákérdeztem a gumijaim állapotára.
Szépek, csak épp hétévesek, a szakik szerint meg a gumi nagyjából hatéves koráig muzsikál szépen. Úgy döntöttem, a következő szezon elején csere. Téligumit is kellene cserélnem, mert azok már 12 évesek, vagy még öregebbek.

A malacorrúba éveken keresztül 98-as benzint tankoltam, mert a 95-össel kaptatón fölfelé csörgött a motor. A szerelőm szerint a benzin olyan mint az élelmiszer, a minőségi kaja jobbat tesz az emésztőrendszernek, meg a szervezetnek. El kellene mennünk a 95-ös benzinnel, de sajnos a minőség erősen ingadozik.

Most 95-ös van a malacban és nem csörgünk.
Lehet hogy megjavult a benzin?
Végülis Magyarország jobban teljesít, meg ahogy ma plakátokról megtudtam, büszke európai ország vagyunk! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr3512575293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása