malacpassat 2017.05.23. 23:34

Vízkeresztség

vizkeresztseg1.jpg

Elkészült és a szélvédő üveg is megúszta. Fel voltam rá készülve, hogy esetleg megsérül és újat kell tenni a helyére, amit olyan nagyon nem is bántam volna, mert a megkérdezésem nélkül olyanra cserélték az eredetit, amin van felül egy zöld napfénycsík, ami a napfénytől nem védi meg a szememet, de a közlekedési lámpa színét jól megváltoztatja. Szóval marad ez így megspóroltam egy új árát, egy tízes munkadíj bánta.

szelvedo-ragasztas.jpgA szerelő szerint a lakatos lelkiismeretesen dolgozott, szép munkát találtak a kéderek alatt, de a ragasztást eltolták. Van ugyanis két típus - amiből az egyik a malacorrú - ahol a kúp keresztmetszetű ragasztót a sarkokban 45 fokban megdöntve kell odanyomni, nos ezt a jómunkásemberek nem tudták, így könnyen beszivárgott a víz, szerencse  hogy csak baloldalon, mert a másik sarokban ugyanez volt a hiba.

Most kiszedték nekem az üveget, kitisztították a ragasztónyomokat és visszatették, majd ami nagyon fontos: az autó a műveletet követően 24 órát mozdulatlanul állt.

Először ugyanis arra gyanakodtak, hogy ezt az időt nem tartották be és ragasztás után néhány órával elindultak vele.

Akár így történt, akár másképp, a malacorrú 2015 júniusában kezdődött felújítása ezzel végleg befejeződött és most boldogan élünk, amíg meg nem halunk.

A Golf Vörösváron maradt, nemsoká vizsgáznia kell, én meg elindultam hazafelé.
Vészes felhők gyűltek az égen.
Úgy gondoltam, a solymári Auchan parkolójában átvészelem, ami közeleg és ki is álltam oda.

Megjött a vihar, amiből ítéletidő lett.
Az ömlő esőt látva eszembe jutott, hogy otthon más fontos munkálatok miatt kivettem a garázs előtti aknát védő szivattyút és a nálam is ez van, akkor a garázsban hasig ér a víz.

Megindultam.
Solymáron tengelyig érő ár hömpölygött szembe, Pesthidegkúton a csatornákból gejzírszerűen tört föl a szennyvíz, pelenkaszagú trutyiban gázoltunk, de menni kellett.

Itthon volt egy kis esőcske, az aknában alig volt víz.

Viszont álltam és mentem is a monszunban, a tetőkárpit csontszáraz maradt.
A műtét sikeres volt!
346.000 km-nél járunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr9712575133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása