Golf a szerelőnél, mert a százezres szerviz során lecserélt vízpumpából csöpög a fagyálló. A malaccal járok.
A típus fogyatékosságának tartom, hogy

  1. a műszerfalon nem jelzi felvillanó sárga fény az alacsony üzemanyagszintet, pedig ezt a nyolcvanas évek Ladái is tudták. Ott a benzinkutat jelző piktorgram, de nem világít semmi fény, amikor már csak 100 km-re elég a benzin.
  2. az alacsony olajszintet sem jelzi a vörös fény, csak amikor már nagy a baj. Volt is erre precedens, amikor leállt az autó és akkor sem jelezte semmi, hogy azért, mert nincs olaj a motorban.

olajnyomas_1.jpg

Tegnap a délután hőségben haladunk fölfelé a Budakeszi úton, amikoris a műszerfalon szaggatott pittyegő hang kíséretében elkezd villogni a kettes számmal jelölt LED. 17 éve vezetem ezt a járgányt, ilyet még nem hallottam. Félreállok, azonnali olajellenőrzés. A nívópálcán a pozitív tartomány felénél az olaj, pedig a leállás után még vissza sem folyt minden a teknőbe. Telefon a mostani szerelőnek. Nem tudja, látni kellene. Holnap kész a Golf, hagyjam ott. Telefon a réginek. Rögtön az olajszintet kérdi. Mondom, többszöri ellenőrzés után rendben, addig méregettem, amíg elfogyott az összes cuccom, amivel nívópálcát lehet törölgetni. Akkor az olajnyomás lehet, de mivel van benne olaj és nem is csöpög, a jelzőgomba unhatta meg a munkát, kétperces munka. Nem mondhat mást, minthogy autómentő, nehogy besüljön a motor.

Kicsi pihenő után újraindulunk.
Semmilyen hibajelzés.
Azért majd megmutatom valamelyik szerelőnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr168854094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása