A múlt héten rajtaütés szerű látogatásban részesítettem a szerelőt.
A malacorrúm ott állt, ahol másfél héttel korábban kiürítettem.
Annyit elértem, hogy azonnal átvittük a lakatoshoz és kértek tőlem egy kívánságlistát.
Ma meglátogattam a lakatost is.
Halad.
Ott állt szegény malacorrúm lecsupaszítva, mint egy félsertés.
Igaz a félsertés nem áll sehogy, ha nem lenne fellógatva, mindenképpen eldőlne.
Az autómra viszont rá sem ismertem.
Sámli volt a vezetőülés helyén, az utastérben iszonyatos kupleráj.
Átadtam a kívánságlistát.
Megtudtam, hogy rozsdásodnak a küszöbük (mi meglepetés, 22 éves korban!), hogy a szélvédő és a bal első ablaküveg 1996-os pótlás (tudtam, hiszen egyszer üvegtörmelék jelent meg a hamutartóban, ami a műszerfalból pergett oda) hogy enyhe torziós törés van az alvázon és hogy a két első sárvédőben az oldalvillogók csak oda voltak ragasztva, a patent mindkettőn el volt törve. Aha, akkor a Mozaik utcában átvágtak, amikor 1999-ben baleset-mentesnek adták el az autót. Amúgy egyben van.
A jobb hátsó sárvédő a tanksapka körüli rohadás miatt csere, két hetet kell várni az új elemre, de legalább van.
A kilométeróra 341.072. (341.044 volt, amikor kiürítve otthagytam)

atnezet.jpg

bal-hatso-ajto.jpg

csere-elott.jpg

csomagtarto.jpg

hatulrol.jpg

jobb-hatso-ajto.jpg

malac-hatulja.jpg

motorter.jpg

oldalablak.jpg

sertes-eleje.jpg

utaster-1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr347878736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2016.02.01. 18:13:45

Heló! Mi újság a malackával? Összeállt?

malacpassat · http://malacorru.blog.hu 2016.02.19. 12:18:21

@sdavid88: Szia! Köszönöm az érdeklődést. Rég láttam szegénykémet, állítólag le van festve alul-felül és március közepén visszakapom. Vannak újabb fotóim is, de valahogy nincs érkezésem posztolni őket. :-(
süti beállítások módosítása