Mindig tanul az ember valami újat.
Most pl. ezt a kifejezést.
Láttam is az alkatrészt, a szerelőm kezében, több darabban.

A júliusi olajcsere óta másodszor töltöttem újra az olajat, amikoris láttam, hogy a motorblokk olajos.
Csúnyán.
Ráadásul a garázsban volt két csepp olaj az autó alatt.
Irány Vörösvár.

5000 Ft-ért kaptam egy új szelepfedél tömítést.

szelepfedel-tomites.png
Van egy másik hibám, azzal most nem volt időnk foglalkozni.
A központi zár a jobb első ajtót kinyitja ugyan, de nem zárja le.
Valami mechanika hiba.
Lehet hogy megnézem.

Más.

Bónusz mosás-takarításon vettem részt egy budakalászi kézi autómosóban.
Tíz mosás után jár egy gratis.
Úgy csinálták, hogy ne akarjak többet odamenni.
Maszatosan kaptam vissza az autót magyarázattal: ha vegyszerrel leszednék a szmötyit, lejönne az öreg lakkozás is. A szmötyi színtiszta kosz volt, nedves ujjheggyel simán letörölhető. Gondoskodtak arról, hogy ne kezdjek újabb tízes ciklusba.

326.700 kilométernél járunk.
Mostanában egy kicsit többet a szokásosnál.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr936754409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása