A jelenség nem új és rendszeresen ismétlődik.
Nyilván bennem van a hiba.
Élőben is rühellem az idegen emberek túlközelségét.
Az csak simán kényelmetlen és zavaró, amikor pl. sorbanállás közben érzem a mögöttem álló büdös lehelletét, közvetlen közelről hallom a türelmetlen sóhajtozását és fegyelmezem magam, amikor ficergés közben hozzámér, vagy lökdös. Ez nem hagy nyomot.

Az viszont igen, amikor rányitják az ajtót az autómra.
Most épp öt rányitás nyoma van rajta, kettő már rozsdásodik, itt látható róla fénykép is.

Épp ezért a nagy parkolókban mindig oda állok, ahol közel és távol senki sincs.
Vállalom, hogy 10 vagy 100 lépéssel többet kell megtennem.
Megérteni soha nem fogom, hogy miért áll mindig mellettem legalább egy, de néha több autó, mire visszajövök.
Kurva nagy a parkoló, százával vannak benne üres helyek.
Mi motiválja azt a birkát, amelyiknek mindenképp egy másik autó mellé kell állnia, de még egy üres helyet sem hagy ki mellette?

Tudja valaki?
Én nem!

birkaeffektus-1.jpgbirkaeffektus-2.jpgmalacorru-a-parkoloban.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr905493086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2013.09.03. 19:46:24

Én csak malac mellé szoktam így állni. :) Képet is szoktam csinálni, mert egyre ritkább a malacorrú az utakon, pláne egy parkolóban kettő is, egymás mellett.
Bevallom, néha már megfordult a fejemben, hogy le kéne cserélni egy újabb volkswagenre, de mikor jön szembe velem egy másik szép malac (a tulaj meg villogtat, csápol, hogy majd kiesik az ablakon) valahogy mindig meggondolom magam. Tetszik, hogy egyre ritkábbak ezek az autók. Lassan minden malacos integet a másiknak. :)

PAtr0n 2014.01.19. 22:05:15

@sdavid88: Üdv Dávid! Ez nálam is így van, szinte minden malacra villogok, nagyon kezdenek már kikopni, bár néha feltűnően sokat látok egyszerre ha hosszabb útra indulok. Amúgy ha meglátok egy parkolóban egy malacot, és van mellette hely, mindig mellé állok én is. Kb. másfél éve Nyíregyházán a Meki parkolóban is beálltam 2 másik mellé, képem is van róla "malactalálkozó" néven :)

malactulaj: Egyszerű a megoldás. Senki nem bírja ki, hogy ne a te gyönyörűséges malacod mellé álljon, annyira szép, és hívogató :)

Pákai Lauro Tibor 2014.03.26. 14:38:15

Nagyon megtetszett ez a "malacorrú" jelző, és gondoltam megcsinálom ezt a képet neked! :) :)

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/140326/malio_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/140326/malio_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
süti beállítások módosítása